3 Mart 2012

Mavi baharlık şal

Alize Sunny ile ördüğüm baharlık hafif bir şal daha...





14 yorum:

Adsız dedi ki...

bonjour tres jolie et cette couleur est superbe bonne fin de semaine prunelle

kpsszede dedi ki...

bayıldım...başka kelime yok anlatabileceğim...
rengi,modeli çok güzel...
hem hafif hem şık duruyor...

blandina dedi ki...

Is this a pattern that you wrote or where can I find it? I am tempted...

Toca do trico e croche dedi ki...

Parabéns pelo maravilhoso blog!
Já estou te seguindo.
Bjos!
Sonia Faria

hobilerim ve ben dedi ki...

merci...

hobilerim ve ben dedi ki...

teşekkür ederim...çok hafif tam bahar ve yaz aylarında kullanılabilecek bir şal oldu...

hobilerim ve ben dedi ki...

obrigado Sonia...

hobilerim ve ben dedi ki...

Whenever I publish my pattern

eli dedi ki...

bu sal modelini sevdim ben. tarifini nerden bulabilirim?

bu arada bloguma hosgeldin. umarim paylasimlarimi begeniyorsun.

sevgiler eli

gulizz dedi ki...

Yalvarırım bu alize sunny nerede satılıyor söyleyin, 2 yıldır saf pamuk ip arıyorum.2003 yılından kalma ipleri satan bir yer hariçinde bir de alizede olduğınu öğrendim ama yok nereye sorsam alizenin başka iplerini çıkarıyorlar.Siz nereden, hangi şehirden temin ettiniz?

hobilerim ve ben dedi ki...

bu şalın grafiğini arıyorum bulabilirsem yayınlarım... blogunuzu da beğendim güzel paylaşımlarınız var.görüşmek üzere...

hobilerim ve ben dedi ki...

ben bu ipleri geçen yıl almıştım uzun zamandır bunlardan almadım. eğer internet yoluyla almayı düşünürseniz aşağıdaki linki sizin için buldum... pasaj sahibiyle irtibata geçip sipariş verebilirsiniz.

http://www.pasaj.com/dukkan/laledemir

gulizz dedi ki...

çoook teşekkürler, ilgilendiğiniz ve linki gönderdiğiniz için minnettarım:)

Unknown dedi ki...

todo es hermoso...pero es mas lindo el corazón que comparte tanta maravilla y no existe el egoísmo....DIOS te bendiga