3 Mart 2015

Örgü sepet ve amerikan servisler...

Uzun bir aradan sonra yine buradayım... Blogda sık paylaşım yapmasam da hiç boş durmuyorum aslında... Bu örgü sepet ve amerikan servisleri yapalı uzun zaman oldu...  Evde bulunan Alize-Sunny marka pamuklu iple ördüm.. Sertleştirmek için aynı miktarda su ve beyaz tutkalı karıştırdım, kalıba geçirerek kuruttum... 









Bu amerikan servisler de instagramda pek çok kişi tarafından örülen bir model... Örneğini bakarak çıkardım...Henüz kolalanmadılar...


26 yorum:

oytunla hayat dedi ki...

Ellerinize sağlık :)
Bu sepetler çok güzel duruyor ve ortalığıda güzel topluyor. Bende başladım bakalım :)

Unknown dedi ki...

ellerinize saglik pek sirinler, bu dantel sepetlerden çok gormeye basladim heryerde, sanirim yapmak sart oldu artik zarif duruyorlar. hem boyle dantelin farkli yerlerde amaclarda kullanilmasi guzel gerçekten. yalniz boyle sertlestirme isleminde su ve seker de karistirilip yapiliyordu ama olçusunu hatirliyamadim simdi, sevgiyle!

Sercan Senay dedi ki...

ellerine sağlık hepsi harika olmuş...ben snein amerikan servislerini hep çok beğenirim, örmek için bir sürü yün aldım ama henüz icraata geçemedim...bunları görünce bir heves dizi dizi örebilirim, hepsi harikalar

bahar yorgun dedi ki...

renkleri görünce benimde öresim geldi :) ellerinize sağlık

hobiblog dedi ki...

Çok güzel olmuş, güle güle kullan :) Su ve tutkalı aynı oranda mı karıştırdın, yani 1 kap tutkal 1 kap su gibi mi? Yoksa farklı bir ölçüsü var mı?
Sevgiler :)

Manja A. dedi ki...

Wunderschön!^^
LG, Manja

Pembe Kreasyon dedi ki...

Ne kadar güzeller. Şu sepetten ben de örmyei istiyorum ne zamandır ama bir türlü öremedim. Pembe Kreasyon

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

fikir muhteşem...

nefise güner dedi ki...

Ellerinize emeğinize sağlık .Çok güzel olmuş.

hobilerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim... size de kolay gelsin :)

hobilerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim... bu sepetler son zamanlarda ev dekorasyonunda çokça kullanılmaya başladı... ben de Derya Baykal'ın programında izleyerek yaptım... şekerle sertleştirme hiç yapmadım... programda çiçek tutkalı kullanılmıştı sertleştirme için...benim evde beyaz tutkalım vardı, onu kullandım...

hobilerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim Sercancım... eminim sen daha güzellerini yaparsın...şimdiden kolay gelsin :)

hobilerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim... örün tabii...hem kolay, hem çok çabuk örülüyor

hobilerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim.. evet su ve tutkal bire bir ölçülerde olacak

hobilerim ve ben dedi ki...

danke Manja

hobilerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim... tavsiye ederim çok kolay bir model

hobilerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim...

hobilerim ve ben dedi ki...

Çok teşekkür ederim..

Ahşap zamanı dedi ki...

hepsi harika olmuş pembe sepet çok hoş amerikan servislerine de bayıldım yapılacakların arasında ama vakit bulup başlayamadım örneğini mutlaka çıkaracağım ellerinize sağlık selamlar....))

hobilerim ve ben dedi ki...

teşekkür ederim...örnek çıkartırken takıldığınız yer olursa yardımcı olurum

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

harıka olmuslar rengıne bayıldımm sepetten bende yapmıstım fakat suprayı yapmadım ya kırlenırse nasıl yıkıycam korkusuyla her defasında kolalamak gerekecek sanırım fıkır verırmısınız bu konuda

hobilerim ve ben dedi ki...

Teşekkür ederim... ben de ilk defa kolaladım henüz yıkamadım...sanırım her yıkamada yeniden kolalamak gerekiyor

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar.. Güzel günlerde kullanın.

hobilerim ve ben dedi ki...

çok teşekkür ederim

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

BENDE SEPET YAPTIM SENINKIDE COK GUZEL ELLERINE SAGLIK BENDE RESMINI YAYINLIYCAM MUTLAKA SUPLA YAPMAK ISTEDIM FAKAT KIRLENINCE NASIL YIKIYCAM BILMIYORUM BEN TUTKALLA SERTLESTİRDİM

hobilerim ve ben dedi ki...

teşekkür ederim...ben suplaları henüz yıkamadım ama yıkadıktan sonra tekrar tutkalla sertleştirilmesi gerekiyormuş