2 Nisan 2012

Boyundan başlamalı bebek yeleği




Anchor bebe ve 3,5 no'lu şişle ördüğüm, yakadan başlamalı bebek yeleği.




Yapılışı:



- 80 ilmekle başla


- 3 diş haraşo ör


- 1 kes bir dola, 1 kes bir dola............sıra sonuna kadar böyle devam et

- 6 ilmek haraşo (ön bandı), 9 ilmek düz (ön), 1 dola 1 düz ör 1 dola , 11 düz ör (kol), 1 dola 1 düz ör 1 dola, 24 düz (arka), 1 dola 1 düz ör 1 dola, 11 düz ör (kol), 1 dola 1 düz ör 1 dola, 9 ilmek düz (ön), 6 ilmek haraşo (ön bandı)

- Arka sıralar 6 haraşo, bütün ilmekler ters, 6 haraşo şeklinde örülecek

- Roba kısmı bu şekilde devam ederek oluşturulur. (ben 17 kez artırma yaptıktan sonra örnekli kısma geçtim... kol altında arttırma yapmadım... kolları örerken kol altından 5 ilmek çıkarttım)

- (Ben kolları kesmeden beklettim... yelek bittikten sonra 5 şişle haraşo olarak ördüm.)



Örnekli kısmı için de 

- 6 haraşo, *** 2 düz, ipi öne al 1 dola, 1 ters, 3 birlikte ters, 1 ters, ipi arkaya al, 1 
dola.........***, 6 haraşo olarak ör

- 6 haraşo, bütün ilmekler ters........, 6 haraşo

- 6 haraşo , bütün ilmekler düz........, 6 haraşo

- 6 haraşo, bütün ilmekler ters........, 6 haraşo

- 6 haraşo, *** 2 düz, ipi öne al 1 dola, 1 ters, 3 birlikte ters, 1 ters, ipi arkaya al, 1 dola.........***, 6 haraşo olarak ör  şeklinde devam edilir. İstenilen büyüklüğe gelince 5 diş haraşo örülerek bitirilir.

7 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

Çok güzel olmuş:)

Sabiha dedi ki...

Yaa çok şirin olmuş, bebek için yapılan herşeye bayılıyorum aşağıdaki patikler de birbirinden güzeller ellerinize sağlık. Sevgiler.

Vanina dedi ki...

hola!!!
Recién conozoc tu blog y me encantan tus trabajos!!!
Ya me quedo en tu casita virtual!
Beso desde Argentina!

el emeğim göznurum dedi ki...

ellerine sağlık canım cok güzel bir yelek

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK
:)
ÇOK GÜZEL OLMUŞ
:)

S dedi ki...

3 yaş için kaç ilmek başlamalı acaba

hobilerim ve ben dedi ki...

128 ilmek 3 yaş için yeterli olur sanırım