15 Mart 2012

Fular


Alize dergiden yaptığım fular...
Alize angora gold batik ip ve 4 no'lu şişle ördüm...





                                             



4 ilmekle başlanır

Verilen örgü raporuyla örülür

4 sırada bir, tek kenardan 1 ilmek arttırarak 65 cm örülür

Bu kez aynı kenardan 4 sırada bir,1 ilmek eksilterek 65 cm daha örülür

Fuların tüm çevresi, tığ ile 3 zincir-1 sık iğne batarak geçilir

Üçgen kenarlarına, sık iğe ile yuvarlaklar örülür

Tığ ile 5-6 zincir çekip halka yapılır

7 sıra sık iğne ile doldurulur

15 zincir çekip, fular kenarına bağlanır

6-7 cm arayla yuvarlaklar takılır...



16 yorum:

dshandmade dedi ki...

Şalları da çok beğenmiştim, bu fulara da bayıldım. ellerine sağlık.

Elifin Terazisi dedi ki...

bayıldım, ellerinize sağlık. Püsküllerin şekli sanki otantik bir hava katmış.

Elisa2011 dedi ki...

Molto bello e colorato, bravissima.

Adsız dedi ki...

lütfen yapılışını da anlatırmısısnz. İZMİRDEN NURAY sevgiler.

ev kuşu dedi ki...

emeğinize sağlık,
cok güzel olmus,
dergide görüp cok begenmiştim,
ben de yapmak istiyordum bu şaldan:)
bi türlü fırsat olmadı:)

Celeste dedi ki...

Vraiment très joli ce châle et la couleur me plait aussi.
Amicalement.Celeste

el emeğim göznurum dedi ki...

ellerine sağlık canım cok güzel olmuş

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

renkleri çok güzel, çok şık olmuş.

ayyüce & zeynep dedi ki...

bu şalları çok beğeniyorum bu da çok hoş rengi çok güzel ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş yapılışını da anlatabilirseniz çok sevinirim Emine KOTAN Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

merhaba biz bu fuların aylardır örnegini ve yapılışını ögrenmek istiyoruz anlatımını açıklarmısınız ellerinize saglık...
teyze yegen :)

hobilerim ve ben dedi ki...

bu fuları Hanımelim forumda birlikte örüyoruz... oraya üye olursanız bizimle beraber örüp takıldığınız yerlerde yardım alabilirsiniz...

Adsız dedi ki...

ben buna bayildim. renklerde sal da süper olmus. ellerine saglik canim.

sevgiler

Isa dedi ki...

super bonita la bufanda y las chaquetitas de bebés son todas una preciosidad!!
abrazos!

htc dedi ki...

ben oraya üye oldum ama sayfa da sınırlamalar var ve ben bu modeli göremiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim

htc dedi ki...

ben oraya üye oldum ama site sınırlamalar var herşeyi göremiyorum bu modeli de bulamadım bana yardımcı olursanız sevinirim