6 Kasım 2009

Kırmızı atkı



Bugün sizlerle paylaşacağım atkıyı Kartopu Flora ile ördüm... Yapmak isteyenler için şemasını gri atkı yazımda verdim...

Bu arada sevgili
Hayal Ağacı arkadaşım beni mimlemiş... Konu sinir olduğum 5 şey...

Sinir olduğum o kadar çok şey var ki...

*** En çok sinir olduğum, domuz gribi, GDO, açılımlar vs ile gündem değiştirip, bizi halk olarak aptal yerine koyan yöneticiler...

***Tv'deki birbirinin benzeri evlilik programları...

***Yalan söylenmesi...

***Tembel insanlar...

***İnsanların beni kırıp üzmesine izin verip, onlara cevap vermediğim için kendime sinir oluyorum...

7 yorum:

marifet23 dedi ki...

yaptığınız atkılar bakılmaya değer ne güzel yapıyorsunuz ellerinize sağlık mutlu kalın

Unknown dedi ki...

En çok sinir olduğum, domuz gribi, GDO, açılımlar vs ile gündem değiştirip, bizi halk olarak aptal yerine koyan yöneticiler..

Bunlara ben de katılıyorum artık bizim üzerimizden ne yapmaya çalışıyorlar anlamış değilim.

Bunlara rağmen güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın.

Pardon atkı için yorumu unuttum atkı çok şık olmuş rengede bayıldım.

Denise Rocha dedi ki...

Bom dia querida.

Este cachecol está lindo, esta cor é maravilhosa.

Beijinhos.

Artesanatos da Téia

Fikir/Siz Yazılar dedi ki...

Merhaba arkadaşım, ancak gelebildim, sinir olmamak mümkün değil bunlara, atkı çok hoş olmuş, kızım başımın etini yiyior bunları gördükçe, şu kolumdaki rahatsızlık olmasa yine dönücem sahalara da, bakalım ne zaman.sevgiler.

Fernanda dedi ki...

Lindo !!

http://crochecolorido.blogspot.com/

Lurdes Silva dedi ki...

Olá, está muito bonito, eu fiz em preto e amei. Parabens e boa semana, bjos doces

Birileri anlatsın dedi ki...

Maddelerin hepsine bende katılıyorum canım. Bu arada atkı da yakıyor hani, ama ben alttaki gri olanı daha çok beğendim, emeklerine sağlık.