20 Kasım 2009

Bir atkı, bir fular ve mim...



Birileri anlatsın arkadaşım tarafından mimlenmişim... Cevabını geciktirdiğim için kusura bakma arkadaşım... Bir süredir kızım ve ben griple boğuşuyoruz... Çok şükür bugün biraz iyiyim de bloguma bakabildim...

Bu arada yukarıdaki atkı ve fuları da geçen hafta ördüm... Ancak yayınlamaya fırsatım oldu...

Gelelim mimin cevaplarına...

Bloguna neden bu ismi verdin?
Hobilerimi paylaşacağım bir blog olmasını istediğim için bu ismi uygun gördüm...

Blogu yazarken attığın star tribi...
Trip demeyelim de, blogumda paylaşacak güzel bir çalışma yaptığımda bunu yayınlamak beni inanılmaz mutlu ediyor... Bir de izleyicilerimin artması bloguma karşı sorumluluğumu artırıyor...

En son aldığın garip şey...
Garip mi bilmem ama yumurta sarısıyla akını birbirinden ayıran bir alet...

Şeker gibi olduğun anlar...
Bütün işlerimi bitirdikten sonra elime elişimi aldığımda şeker gibi olduğumu söyler evdekiler...

Arkadaşım sormayın dediğiniz şey...
Bu soruya cevap bulamadım :(

Aynaya bakınca gördüğüm...
Saçındaki her beyaz telin, yüzündeki her yeni çizginin hayatına anlam kattığına inanan bir anne...

Kendini okutan bloglar...
Bana birşeyler katacak bütün blogları vaktim olduğunca okumaya çalışırım... Yalnız çok uzun yazılar beni sıkıyor...

Bu blog sahibesi nerelerde görünür?
Yüncüde rengarenk yünlerin arasında,
bilgisayar başında,
kursta (bu yıl iğneoyası kursundayım) ...

10 yorum:

Birileri anlatsın dedi ki...

Geçmiş olsun canım, Allah ikinize de acil şifalar versin.

Yumurta akını ayırmak için o kadar tuhaf aletler varki merak ettim şimdi bir ara ekle de bizde görelim...

gulseyhan dedi ki...

cok gecmıs olsun fularlar cok hos elıne saglık

Lurdes Silva dedi ki...

Olá, ficaram muito lindos, bom fim de semana, bjos doces

Işıl dedi ki...

selam banada beklerım

marifet23.blogspot.com dedi ki...

Allah şifa versin herkesin üzerinde bir girp salgını var ne diyelim bol bol sıvı tüketin diyorlar.Fularlarınız birbirinden güzel çokda şık.Ben bundan sonra marifet23.blogcu.com da olmayacağım blogspota geçtiğim için orayı iptal ettim.Artık bloğuma ziyaretinizi beklerim.Sağlıklı günler size.

Unknown dedi ki...

Sevdiklerinizle sağlıklı mutlu neşeli güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

Adsız dedi ki...

MÜBAREK KURBAN BAYRAMINIZI İÇTENLİKLE KUTLUYOR, NİCE BAYRAMLARA ULAŞMANIZ DİLEĞİYLE, SAĞLIK, MUTLULUK VE ESENLİKLER DİLİYORUM. SEVGİLER ........ ALİYE

BirSen dedi ki...

Iyi bayramlar canim.

papatyaninguncesi dedi ki...

Kurban Bayramınızı en içen dileklerimle kutlarım. Sağlıklı ve mutlu nice nice bayramlara

sibel dedi ki...

fularlar çok değişik ve güzel olmuş.