15 Temmuz 2009

Tığ işi sepet

Evdeki artık ipleri değerlendirmek için düzenleyici sepetler ördüm... Tamamen sık iğne olarak çalıştım... Başlarken amigurumi tekniğini kullandım... Tabanını arttırarak ördükten sonra istediğim büyüklüğe ulaşınca arttırmayı kestim... Zaten arttırma kesilince biraz ördükten sonra kendiliğinden biçimini alıyor... İstediğim yüksekliğe ulaşınca renk değiştirdim... 10 sıra ördükten sonra bitirdim ve dışa kıvırdım...Böyle cok sade geldiler gözüme belki yünden çiçeklerle süslerim...


8 yorum:

Sade dedi ki...

Bu nasıl bir taratıcılıktır hayranım bu evdeki atıksal eşyaları değerlendirme becerinize!

dshandmade dedi ki...

çok güzel olmuşlar. ıkea da bu sepetlerin tek renk olanları satılıyor. fakat seninkiler iki renk şahane olmuş. ıkea bu modeli çalabilir. ellerine sağlık.

hobilerim ve ben dedi ki...

Sade,
iltifatına teşekkür ederim arkadaşım...

***************

dshandmade,
ikea'da ben de gördüm bu sepetlerden arkadaşım...fiyatları abartılı geldi...ben de oturdum renk renk boy boy ördüm...örmesi de çok zevkli...hem de evdeki ipleri değerlendirmiş oldum...

Stil Direktoru dedi ki...

Ablacım sade kibar olmuş ellerinize sağlık

hobilerim ve ben dedi ki...

Stil Direktörü,
teşekkür ederim, beğendiğine sevindim...

http.belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

selam canım sepetler çok sık elıne sağlık

hobilerim ve ben dedi ki...

belguzaranne,
teşekkür ederim arkadaşım...

Unknown dedi ki...

Sepetlerin çok güzel ve şirin olmuşlar, emeklerine sağlık.