8 Temmuz 2009

Boncuk işi örtü

Kursumuzdaki yaşça en büyük arkadaşımız sevgili Aynur Teyzemizin çalışması sehpa örtüsü... İşlemeleri simli iplikle düğüm işi çalıştı... Boncuk olarak da bakır rengi kesme boncuk kullandı... Örtünün güzelliği resimlere tam yansımadı... Gerçekten çok şık, ışıl ışıl bir örtü oldu... Ellerine sağlık Aynur Teyze... Umarım sağlığın elverir de bu yıl yine kursta beraber oluruz...

Aynur Teyzenin daha önce torunu için yaptığı seccadeyi görmek isterseniz burada








Resimlerin üzerine tıklarsanız büyürler...

3 yorum:

LEMAN dedi ki...

merhaba blogumda gezinirken rastladım bendsınız selamlar demek ıstedım çok memnun oluyorum inanın

http.belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba teyzenın elıne sağlık nefıs olmuş torunu ıyı gunlerde kulalnsın

hobilerim ve ben dedi ki...

lemaninignesinden,
blogunu her zaman ziyaret ediyorum arkadaşım...senin ziyaretlerin de beni mutlu ediyor...

*******************

belguzaranne,
arkadaşım adına teşekkür ederim...teyzemiz çok beceriklidir ve yaptığı her işi süper yapar...torunları çok şanslı bence...