30 Temmuz 2009

Beyaz büstiyer

Atkıdan artan beyaz iple bir de büstiyer ördüm...

10 yorum:

MAYdesignorg dedi ki...

eline sağlık .

hobilerim ve ben dedi ki...

MAYdesignorg,
teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

ellerine saglik emegine arkadasim ayrica guzel dileklerin icin tesekkur ederim iyki varsiniz ve kendimi yalniz hissetmiyorum sevgiler......

Unknown dedi ki...

çok şık olmuş ellerinize sağlık harika görünüyor
kaç sayıyla başladınız acaba açıklarmısınız biraz

Cafofo da Mônica dedi ki...

OLÁ,VIM AGRADECER A VISITA E DIZER QUE ADOREI CONHECE-LA E A SEUS LINDOS TRABALHOS.
TEM TRABALHOLS BELISSIMOS,FIQUEI ENCANTADA!
ESPERO QUE VOLTE MAIS VEZES PARA ME VISITAR LÁ NO CAFOFO.
EU SEMPRE VIREI AQUI.
BEIJOS NO CORAÇÃO,
MÔNICA BEATRIZ.

hobilerim ve ben dedi ki...

Adsız,
beğenin için ben teşekkür ederim arkadaşım...mesajımla mutlu olduğuna sevindim...her zaman beklerim...

***************************

*ayliz*,
20 zincir çektim, 17 tane ikili tırabzanla başladım arkadaşım...

*****************************

cafofo da monica,
Obrigado por visitar...são sempre bem-vindos...

papatyaninguncesi dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık.aynı hazır gibi

hobilerim ve ben dedi ki...

papatyaninguncesi,
beğenin için teşekkür ederim arkadaşım...

Joyce Abdala Bandeira dedi ki...

Bellissimo, maravilhoso!!!!

hobilerim ve ben dedi ki...

Joyce Croche,
obrigado...